ruch oporu
Login   Rejestracja Kontakt z Ruchem Oporu  

Przeprowadzone sondy

Czy trzy lata (słownie 3) to długo?
Tak 21,429% (27 głosów)
Nie 9,524% (12 głosów)
Jestem ufolem 29,365% (37 głosów)
Minęło jak z dżdżownicy strzelił 39,683% (50 głosów)
Ogółem 126 głosów

Dodaj opinię


Jakie kiślowo-kwantowe rozwiązanie kwestii BOINC vs WU widziałbyś najradośniej?
Całkowita migracja do BOiNC - stare krapy won! 28,655% (49 głosów)
Naukowe opracowanie własnych jednostek oporowych i przeliczanie na nie jednych i drugich krapów 12,281% (21 głosów)
Włochate Umysły z Centuriona 7XV za SETI stoją! 19,298% (33 głosów)
Precz z BOiNC! Tylko Wiadra pełne Uryny! 26,901% (46 głosów)
Mam bardziej wszewilczy koncept i natychmiast prześlę go do Kwatery Głównej 12,865% (22 głosów)
Ogółem 171 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2005-10-02, 10:32
noster
[RND] ostatnio na w
poza przetargami ostatnio w kraju szalenie modne są wszelakie głosowania i sondaże. wychodząc temu na przeciw - mamy wszewilczoopiniotwórczą sondę :)
Skomentuj
2005-11-17, 18:00
KuBeX
[RND] osobiście starą ....
Sonda sondą a rozwiązanie nadeszło z Berkeley. 15 grudnia wyłączają starą wersję S@H. Pozostanie nam tylko BOINC. Co mi osobiście za bardzo mi się nie podoba, klimat już nie ten ....
Skomentuj
2005-11-18, 00:05
Ed
83.17.194.174
Analogicznie wręcz pzeciwnie...
well, i co teraz???
Skomentuj
2005-11-18, 08:20
noster
[RND] holly krap! holly
holly krap!
Skomentuj
2005-11-18, 10:53
tiroy
[RND] liczą mole! bytu
Kurne mole! Toć to oznacza, iż podstrona setimona traci rację bytu z dnia na dzień (nie licząc bojowników, którzy liczą łerkjunity z jakiejś wcześniej utworzonej kolejki)!
Skomentuj
2005-11-18, 16:10
gluth
[RND] miejmy Przeszedlem na
Przeszedlem na Boinca, miejmy nadzieje ze szybko nadejda zmiany na stronie.
Skomentuj
2005-11-18, 16:21
KuBeX
[RND] dają... Mam Mam
Ja tam liczę klasyczne seti do końca. Mam apetyt na ostatni certyfikat za 25 000 łerkjunitów. Chyba taki dają... ???
Skomentuj
2005-11-21, 22:43
pavuko
[RND] tychze sie ?
czy ktos liczy na Solarisie 9 dla x86 tudziez OpenBSD ? Jak sie sprawuje boinc na tychze ? do SaH chyba juz nie warto wracac...
Skomentuj
2006-01-09, 10:10
gluth
[RND] Kiedy Kiedy bedzie
Kiedy bedzie opracowana metoda przeliczania i nowe statystyki?
Skomentuj
2006-01-09, 10:40
robin
[RND] Myślę, seti site'u
Myślę, że możnaby zacząć od znalezienia dobrego site'u ze statystykami. Na oryginalnej stronie seti znalazłem jedynie stumegowe xmle ze wszystkimi teamami :(
Skomentuj
2006-01-10, 11:55
gluth
[RND] ktore pieknego w
Rzeczywiscie. Wielkomegowy plik xml. Moze ktoras ze stron ktore go zasysaja i odpokazuja np:

http://www.boincsynergy.com/stats/teams.php?team=30468&sort=TC&project=sah

Z ciekawszych rzeczy:

<id>2</id>
<name>Jacor & Pigalak</name>
<country>Poland</country>

User o numerku 2 (pierwszy w bazie) jest z naszego pieknego kraju :D
Skomentuj
2006-01-10, 11:58
robin
[RND] niech xml będzie
Jeszcze niech wystawią xml i będzie ok :)
Skomentuj
2006-01-10, 12:40
gluth
[RND] to głowie w
http://www.boinc.dk/index.php?page=team_statistics_xml&project=sah&teamid=30468

Mowisz - masz. Jedyny minus to taki ze w tej tabelce nie ma statow z classic'a.
I przydaloby sie wypelnic nazwe kraju w teamie ;)
Prawie stanąłem na głowie żeby to znaleść. :D
Skomentuj
2006-01-10, 13:43
robin
[RND] super, hehe hehe
hehe super, dzięki waść.
Skomentuj
2006-01-10, 14:14
gluth
[RND] sprawy. Nie staty.
Nie ma sprawy. Oczekuje wesolego niusa ze juz sa staty. :D
Skomentuj
2006-01-14, 20:58
dejf
[RND] odpowiedzi o do
Wszystko ładnie i piękne ale czy odpowiedzi bojowniczo-pasożytnicze jak i jakże literackie komentarze wnosza cokolwiek do rozwiązania zagadki oprócz rozgrzanego żelaza do lodówki, "jeśli wiesz o czym ja mówię"?...
Skomentuj
2006-01-16, 08:37
tiroy
[RND] powiedzieć"? wiesz wiesz
"jeśli wiesz co chcę powiedzieć"? ;)
Skomentuj
2006-02-01, 15:03
dejf
[RND] nope.... nope.... nope....
nope....
Skomentuj
2006-01-17, 09:46
robin
[RND] celu :) :D
Na razie pomysł wyglucony z bojownikiem gluthem wygląda tak: aktualną wartość starych jednostek mnożymy razy średni przyznany kredyt (odzwierciedla aktualną prędkość liczenia) i zapisujemy - dzieje się to raz. Z dziennych statystyk bierzemy kredyt, sumujemy z tą poprzednią wartością i dzielimy np. przez 1000, albo przez jakąś inną, zabawniejszą liczbę :D (w celu zmniejszenia liczb). Możemy rozpisać konkurs na nową nazwę WU... :)
Skomentuj
2006-01-17, 19:34
noster
[RND] dzielić że że
myślę, że powinniśmy dzielić na 1024 dla równego rachunku
Skomentuj
2006-02-01, 20:52
Sir Orin
kiedy nowe staty?
Ale osoby, które z różnych powodów w momencie przeliczania starych jednostek, mają niższą średnią niż normalnie, byłyby poszkodowane. Chyba nie powinno się dopuścić do takiej sytuacji.
Skomentuj
2006-02-01, 21:25
robin
[RND] niestety, coś coś
No, niestety, jest to pewna wada :) Może coś innego?
Skomentuj
2006-02-01, 21:28
robin
[RND] liście na przyznanym
Można po prostu dołożyć kolumnę w bazie z przyznanym kredytem i na liście wyświetlać sumę ze starymi jednostkami pomnożonymi przez 3.1415... :)
Skomentuj
2006-02-02, 09:52
gluth
[RND] PI :D Trzeba
Przecież PI sie zmienia. Codziennie liczona jest nowa wartość. Trzeba by to uwzględnić. :D
Skomentuj
2006-02-02, 10:30
robin
[RND] ciągłe PI. zapewni
Hehe możemy mnożyć przez aktualną wartość PI. To zapewni ciągłe zmiany na liście bojowników i nie będzie nudno :)
Skomentuj
2006-02-02, 11:22
gluth
[RND] status z tu
Pytanie z innej beczki. Nie dałoby się dołożyć pola(pól) w bazie danych pozwalających na to by wokół naszych facjecji był sposób kontaktu, chodzi mi tu o różnorakie komunikatorowe kanały dystrybucji informacji. I żeby ikonki wyświetlały status opisowy aktualny. Mogę posłużyć pomocą przy ustawianiu tego cudaka dla protokołu Jabber. Ave Pająk!
Skomentuj
2006-02-02, 21:07
robin
[RND] również tylko tak
Jabbera znamy :) gadu również łatwo. Jak tylko nabiorę mocy (a nabieram tak od dawien dawna już) to zapodam zmiany :)
Skomentuj
2006-02-03, 09:44
gluth
[RND] słowem: Czyli mocyprzybywaj!
Czyli jednym słowem: mocyprzybywaj!
Skomentuj


Którą lirę recytujesz radośnie przed snem?
Ruch Oporu 9,195% (8 głosów)
Ufolu czy ci nie żal 18,391% (16 głosów)
Dzień zwycięstwa 10,345% (9 głosów)
Bliski człowiek 3,448% (3 głosów)
Stoi pod domem srebrny magnokraft 18,391% (16 głosów)
Ballada o Pająku doktorze 22,989% (20 głosów)
Na wyspach profesora 17,241% (15 głosów)
Ogółem 87 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2005-06-30, 08:18
robin
[RND] że pomocnym że
Myślę, że pomocnym może być link: http://ruchoporu.org/liryki.jsp
Skomentuj
2005-08-28, 17:59
tiroy
[RND] oporowej tzw. namaszczenie,
Radość radością, ale duchowe uniesienie i tzw. namaszczenie, które towarzyszy (melo)recytacji oporowej twórczości, mają tu kluczowe znaczenie dla właściwego przeżywania jakże ważnych dla nas wszystkich słów.
Skomentuj


Jaką sztukę walki uprawiasz namiętnie?
Tłucz fu 13,333% (20 głosów)
Pac fu 7,333% (11 głosów)
Budyń fuj 4,667% (7 głosów)
Gwałto-combo 18,667% (28 głosów)
Obrastam tłuszczem żrąc budyń 15,333% (23 głosów)
Dr Pająk i Wszechświatowy Intelekt mnie obronią 24% (36 głosów)
Wolną Nowozelandkę 16,667% (25 głosów)
Ogółem 150 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2005-05-10, 21:50
noster
[RND] odwiedza w że
czy to aby możliwe, że aż tyle czynnych ufonautek odwiedza Skarbnice Mądrości? Mniejsza o to - dobrze, że choć wiara w WI jest w narodzie...
Skomentuj


Jak wspomożesz stronę Ruchu Oporu?
będę przelewać moją emeryturę z Prokomu na konto Radia Maryja 21,818% (24 głosów)
napiszę najcudowniejszą w obydwu wszechświatach równoległych lirę 1,818% (2 głosów)
obsmarkam stoisko z budyniem w Biedronce 53,636% (59 głosów)
spełnię się wokalno-instrumentalnie tworząc nurt muzyki Rucho-Polo 10% (11 głosów)
nakręcę śliczny film oporowy i prześle go przepastnym mailem 12,727% (14 głosów)
Ogółem 110 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2005-03-11, 11:53
noster
[RND] ma oporowych? już
czy nie ma już poetów oporowych?
Skomentuj
2005-03-13, 09:15
robin
[RND] się ;) Może
Może wszyscy przestraszyli się trudnej profesji lutnika? ;)
Skomentuj
2005-03-13, 10:30
noster
[RND] dejfie! dejfie! ;)
dejfie! ratuj! ;)
Skomentuj
2005-03-13, 10:38
robin
[RND] hej cierpliwości ze
Jak tylko przywiozę mu piłę, hebel i grządkę cierpliwości to pewnie instrument lirą zwany wytworzy. A może ze ścinków (czy tam ścinek, hej Witoszczak :P ) jeszcze tłuczek zrobi? :)
Skomentuj
2005-03-14, 18:56
witoszczak
[RND] Ścinek. Ścinek. Ścinek.
Ścinek.
Skomentuj
2005-03-14, 20:10
robin
[RND] jedynym tekst ortografii
Dzięki. Jakby było stanowisko korektora od spraw ortografii i gramatyki to byłbyś pierwszym i jedynym kandydatem. Jak napiszę w końcu jakiś większy tekst oporowy czy jakikolwiek inny to się zgłoszę do Ciebie w sprawie korekty.
Skomentuj
2005-03-14, 22:57
witoszczak
[RND] Bez Bez przesady.
Bez przesady. Ja już pozapominałem to co kiedyś pamiętałem.
Skomentuj
2005-03-20, 02:56
dejf
[RND] chcę komentarz.... Ja
Ja też chcę napisać komentarz....
Skomentuj
2005-03-21, 10:04
robin
[RND] powinienes. Chyba jest
Nawet powinienes. Chyba trzeba wytworzyc liste praw i obowiazkow bojownika. A moze juz jest taka, nie pamietam... :)
Skomentuj
2005-03-21, 11:30
dejf
[RND] Wszewilczych... znudzonej blogowy,
Zwazywszy Robinie na Twoj ostatni wpis blogowy, cieknacy poezja jak jaja kislem, to wlasnie na Twoje dokonania liryczne oczekuje z niecierpliwoscia znudzonej dziewicy oporowa Sekcja Kulturalna, Dzial Liryk Wszewilczych...
Skomentuj
2005-03-21, 11:58
robin
[RND] wytworzyc w jakas
Postaram wytworzyc w sobie jakas faze, moze np. wypije (zjem?) 10 kisieli :)
Skomentuj


Co robiłeś w czasie, gdy strona RO była niedostępna?
przeszedłem na stronę ufoli 10,345% (9 głosów)
bałem się wychodzić z domu nie znając codziennej wartości liczby pi 24,138% (21 głosów)
wlewałem sobie gorący kisiel w gacie celem oprzytomnienia i zmobilizowania się do działania 18,391% (16 głosów)
szukałem drogowskazów w sklepach AGD 8,046% (7 głosów)
codziennie modliłem się do WI o nowy szybki serwer RO aż moje prośby zostały wysłuchane 24,138% (21 głosów)
zacierałem ręce i chichotałem dżokersko 14,943% (13 głosów)
Ogółem 87 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2005-02-27, 11:05
calac
[RND] Poza na ja
Tym podlym kolaborom w liczbie 5, ktorzy przeszli na strone ufoli, chcialbym przypomniec, ze ich liczba juz niedlugo spadnie do zera. Sekcja wywiadowcza dysponuje juz ich pelna lista, czekamy tylko na zakonczenie sondy.
Poza tym jestem mocno zaniepokojony - snil mi sie dzisiaj ufolski magnokraft przecinajacy nasze piekne niebo z bezczelnie wylaczonym migotaniem telekinetycznym. A ja moglem (w tym snie) tylko stac i patrzyc. Pierwsze pytanie do sekcji badawczej: jakie jest znaczenie tegoz snu? I drugie: czy jest mozliwosc opracowania tluczkow dzialajacych rowniez we snie? Jakiekolwiek beda odpowiedzi, zglaszam gotowosc do misji samobojczej.
Skomentuj
2005-02-28, 10:55
robin
[RND] Ostatnia bardzo odpowiedz
Ostatnia odpowiedz jest rowniez bardzo ufolska i popierana przez 10 (aktualnie) antyludzi...
Skomentuj
2005-02-28, 14:52
tiroy
[RND] nasze fizjonomii ankiet!
Niniejszym wnioskuję o ujawnienie imion, nazwisk, nicków (niepotrzebne skreślić) i facecji, facjat tudzież fizjonomii wszystkich ufoli i antyludzi, którzy przeniknęli w nasze szeregi. Czas skończyć z tajnością ankiet!
Skomentuj
2005-02-28, 16:30
robin
[RND] zaglady zaostrzyc )
Dokladnie. W obliczu zaglady swiata ( http://jan-pajak.com/day26_pl.htm ) powinnismy zaostrzyc metody walki!
Skomentuj


Co zrobisz gdy Copperfield przyjedzie do Polski?
Zrobi? z niego sa?atk? marchwiowo-gruszkow? za pomoc? t?uczka 13,253% (11 głosów)
Ju? t?skni?, czekam i p?acz? z biletem w r?ce u wrót Jego magii. 0% (0 głosów)
W oporowej koszulce wybiegn? na scen? i krzykn? do kamery "to jest ufol!" 20,482% (17 głosów)
Zakocham si? w nim siarczy?cie i dam mu w prezencie cnot? oraz czar? budyniu. 7,229% (6 głosów)
Wyczaruj? mu patelni? magnokraft z dupomordy. 59,036% (49 głosów)
Ogółem 83 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-11-18, 12:11
robin
[RND] watpliwosci http://ruchoporu.org/sekcjawywiadowcza_cechy.jsp marchewka
Jezeli ktos mialby watpliwosci czemu marchewka i gruszka, to tu jest wyjasnienie: http://ruchoporu.org/sekcjawywiadowcza_cechy.jsp
Skomentuj
2004-11-18, 19:55
witoszczak
[RND] jasne. koszulki? na
Taaa jasne. Ciekawe ile osób na świecie ma oporowe koszulki?
Skomentuj
2004-11-23, 14:21
robin
[RND] maja maja :/
Pewnie ze 3 maja :/
Skomentuj
2004-11-23, 21:52
tiroy
[RND] No by zacząć
No to może by zacząć je sprzedawać? Byłoby na nowy serwerek dla RO :)
Skomentuj
2004-11-24, 09:58
robin
[RND] Twoj oporowe konsternacje.
Twoj komentarz wprowadzil w nas pewna konsternacje. Albowiem albo nie uwazasz aktualnych koszulek za oporowe - http://butik.pl/ruchoporu - albo tez link pozostal niezauwazony w twojej jazni.
Skomentuj
2004-11-29, 11:18
tiroy
[RND] w Gdzie o
o żesz w dupomordę, jak mogłem zapomnieć? Gdzie jest zapalarka?...
Skomentuj
2004-11-24, 22:59
niegdyśKolaborant
ajb134.neoplus.adsl.tpnet.pl
Igła
Brakuje mi odpowiedzi w stylu: Wbije w jego migoczące telekinetycznie scierwocialo jebitną pineske!
Skomentuj
2004-11-24, 23:00
pinezka
ajb134.neoplus.adsl.tpnet.pl
pinezka
pinezka
Skomentuj
2004-11-26, 17:14
dejf
[RND] sondoidalne. swiadome chyba
To chyba najbardziej swiadome odpowiedzi sondoidalne. No no...
Skomentuj
2004-12-07, 10:12
dejf
[RND] maglem chcialbym maglem
chcialbym być maglem elektrycznym
Skomentuj
2004-12-08, 19:02
weyb
a ja
A ja natenprzykłąd chciałbym być światełkiem w solarium tym dolnym by przypalać ultrafioletem zaplute dupomordy ufonautek !!!!!
Skomentuj
2004-12-10, 10:24
dejf
[RND] pożyteczny. maglem być,
Piękny to pomysl. I jaki pożyteczny. Jednak tak maglem elektrycznym być, jakie to romantyczne...
Skomentuj


Do kogo modlisz się gdy ogarnia cię lęk
do Wszech?wiatowego Intelektu 8,654% (9 głosów)
do Boga Ojca Wszechmog?cego 29,808% (31 głosów)
smarkam na l?ki- mam przecie? tluczek 38,462% (40 głosów)
do Ufonautki z Fatima 5,769% (6 głosów)
wysy?am wszystkie pieni?dze do Brata Panka i Radia Maryja 17,308% (18 głosów)
Ogółem 104 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-10-22, 09:41
dejf
[RND] z Wszechswiatowego by
Widze ze to jedna z niewielu sond ktora nie pozostawia zadnych watpliwosci. Choc osobiscie martwie sie niska swiadomoscia Czytelnikow co do roli Wszechswiatowego Intelektu w naszym zyciu. To nie jest obserwacja na podstawie tej sondy ale juz wczesniej poczynilem takowe obserwacje. A przeciez to jego opacznosciowe oko troszczy sie by profesor Janek szedl twardo antyufolska sciezka a bojownikom nigdy tluczkow nie zbraklo...
Skomentuj
2004-10-23, 19:02
robin
[RND] jak Wszechmogącego jak
Dokładnie. Przewaga Boga Ojca Wszechmogącego nad Wszechświatowym Intelektem pokazuje jak wiele jeszcze pracy przed nami...
Skomentuj
2004-10-24, 22:06
dejf
[RND] - zachwalałem siłę...
O tłuczek! Nie chwal sondy przed zachodem słońca a ufola za zycia - tak zachwalałem bojowniczą odpowiedź a tu jakaś proufolska rośnie w siłę...
Skomentuj
2004-11-02, 11:31
robin
[RND] zwyciezaja rzecz Sumarycznie
Sumarycznie rzecz biorac, Bog i Panek zwyciezaja :)
Skomentuj
2004-11-02, 12:00
robin
[RND] profesor o o
Panek to w ogole ciekawa postac. Jezeli nie jest ufolem, to w kazdym razie ma duze kontakty z fatimskimi ufonautkami. Moze profesor powinien sie o nim dowiedziec i wydac werdykt o jego ufolowatosci?
Skomentuj
2004-11-03, 00:28
dejf
[RND] czekasz nasz Robienie?
na co więc czekasz Robienie? Jak na razie jesteś jedyną osobą której Profesor, Mistrz nasz kochany, odpowiedział na email. Napisz do niego w tej ważnej sprawie z prośbą o opinię fachowca
Skomentuj
2004-11-08, 12:32
robin
[RND] to uczynilem. na
Juz to uczynilem. Czekam z niecierpliwoscia na odpowiedz.
Skomentuj


Czy jesteś za usunięciem liryki Oda do SETI z liryk oporowych?
Tak, jest beznadziejna. 21,739% (10 głosów)
Nie, jest wspania?a. 39,13% (18 głosów)
Nienawidz? liryk oporowych. 13,043% (6 głosów)
Nie wiem o co Wam chodzi, bo nie umiem czyta?. 19,565% (9 głosów)
Tylko Majakowski, Ewa18 i Stefan Ufol! 6,522% (3 głosów)
Ogółem 46 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-09-16, 09:43
robin
[RND] tylko, na glosow
Dodam tylko, ze przewaga glosow w pierwszych dwoch odpowiedziach zawazy na decyzji o usunieciu.
Skomentuj
2004-09-16, 09:49
dejf
[RND] zdaniem nia remis.
No i nie ma przewagi tylko remis. I co teraz? Moim zdaniem liryka jest naprawde slaba i mocno odstaje od pozostalych. Won z nia na smietnik! Ale niechaj Czytelnicy decyzje podejma a ja bynajmniej niczego nie sugerowalem ;-)
Skomentuj
2004-09-16, 18:40
Magda
[RND] za za Ja
Ja jestem za usuniąciem, ale na jej miejscu musi powstac nowy oporyk.
Skomentuj
2004-09-17, 09:10
noster
[RND] w BARDZO propozycja
w sumie BARDZO uczciwa propozycja
Skomentuj
2004-09-17, 09:12
noster
[RND] podoba. mi choć
choć lira powinna zostać i nowa powstać ;) tak jest najlepiej - mi sie ona podoba. mam sie oflagować?
Skomentuj
2004-10-05, 18:53
robin
[RND] date do koncowa
Trzeba by chyba wymyslec jakas date koncowa glosowania. Np. do jutra :)
Skomentuj
2004-10-06, 09:25
dejf
[RND] albo do A
albo do za piec minut. A liryke i tak trzeba usunac....
Skomentuj
2004-10-06, 09:31
robin
[RND] Jana dobrego skala
Jestes niezauwazalny jak skala :) Liryka podoba sie wiekszosci, nie mozna jej wiec usunac. Wszystko co wytworzylo sie w celu wychwalania dobrego imienia Jana P. ma prawo i obowiazek byc udostepnione dla wszystkich ro-czytelnikow.
Skomentuj


Przy którym z filmów poniżej spociłeś się jak świnia?
Krecik w Kosmosie 12,821% (10 głosów)
Reksio w Kosmosie 8,974% (7 głosów)
Pan Kleks w Kosmosie 15,385% (12 głosów)
E.T. (na Ziemi) 11,538% (9 głosów)
?winie w Kosmosie 15,385% (12 głosów)
Mój pot jest soczy?cie koszerny 35,897% (28 głosów)
Ogółem 78 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-09-01, 11:46
robin
[RND] http://wiem.onet.pl/wiem/00596b.html moze link:
Mysle, ze pomocny moze byc link: http://wiem.onet.pl/wiem/00596b.html :)
Skomentuj
2004-09-01, 11:52
glz
[RND] bedzie szlachetna jednakoz
Link istotnie moze byc pomocny, jednakoz zauwaz robinie, iz swinia domowa moze sie roznic od swini w kosmosie (no moze ewentualnie niemiecka biala szlachetna bedzie bardzo zblizona do kosmicznej)
Skomentuj
2004-09-02, 08:55
noster
[RND] na miejscu?] na
ale wypasiona [slowo na miejscu?] ankieta!
Skomentuj
2004-09-02, 11:31
robin
[RND] sie sie sie
Ja tylko sie zastanawiam nad tym poceniem sie ponizej. Rozumiem, ze jest to alegoria kisielu w gaciach :)
Skomentuj


Czy jesteś za wprowadzeniem do szkół nowego przedmiotu - "Teorie Pająka i ufobijstwo"?
może 3,797% (3 głosów)
chyba nie 2,532% (2 głosów)
taki przedmiot powinien być wykładany już w przedszkolu a nawet w żlobku! 36,709% (29 głosów)
bzdura - to już jestem za dodatkowymi godzinami religii 18,987% (15 głosów)
oczywiście, razem z "Przygotowaniem do bycia gwałconym" 37,975% (30 głosów)
Ogółem 79 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-08-17, 15:29
chusteczka
host-ip3-227.crowley.pl
[RND] trzymac jestem tam
Przylatuje UFO do USA: Witam jestem ufoludkiem tu jest moj statek przybylem zebywas okrasc. - eee nie okradaj nas jedz do Rosji tam to bedziesz mial lupy.
Jedzie do Rosji, wysiada: Witam jestem ufoludkiem tu jest moj statek przybylem zebywas okrasc. - eee nie okradaj nas jestesmy duzym panstwem ale musimy sie jakos trzymac jedz do Polski!!!
Jedzie do Polski: Witam jestem ufoludkiem to jest... k***a!!! Gdzie moj statek????
Skomentuj
2004-08-17, 16:03
dejf
[RND] wiedzy monografii. historia
Oto historia w jaki sposb dr Pajak zdobyl magnokraft jako zrodlo wiedzy do swych monografii.
Skomentuj
2004-08-19, 20:41
pavuko
[RND] patrzec :) nie
No tak, przeciez jest Polakiem, jakby nie patrzec :)
Skomentuj
2004-08-19, 15:14
robin
[RND] bylo pomysl nie
Juz dawno temu wpadlem na pomysl sekcji z dowcipami o ufolach, ale jakos nie bylo czasu uczynic.
Skomentuj


Tradycyjna ankieta wakacyjna: Gdzie udasz się na wypoczynek?
Odwiedzę Profesora w Nowej Zelandii i wspólnie pozjeżdżamy na nartach 12,727% (14 głosów)
Jak co roku na pielgrzymkę do Wszewilek, miejsca kultu Jana Pająka profesora 17,273% (19 głosów)
Do Wukro, gdzie gwałcących ufonautek mnóstwo 41,818% (46 głosów)
Nad Morze Bałtyckie, jeść frytki i hamburgery budyniem polane 28,182% (31 głosów)
Ogółem 110 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-06-30, 09:26
robin
[RND] mym i Wszewilki
Wszewilki mym miejscem odpoczynku i rozmyslan...
Skomentuj
2004-06-30, 09:54
noster
[RND] pozjeżdżam. na z
ja za to mam dosyć już tych upałów i chętnie na deskach, a w szczególności na kisielboardzie sobie pozjeżdżam. no w sumie z profesorem, to na jajach też możnaby pojeździć ;)
Skomentuj
2004-06-30, 17:17
pancake_pl
[RND] pobytu... na głosuję
Ojojoj, ależ się sezon turystyczny zapowiada w okolicy... Już dwa głosy na Wszewilki... Ja oczywiście głosuję na Nową Zelandię, bo z miejsca narodzin Mistrza dobrze byłoby czasem przenieść się w okolice jego aktualnego miejsca pobytu...
Skomentuj
2004-07-04, 09:17
robin
[RND] rym w rym
Piękny, syntetyczny wręcz rym w trzeciej odpowiedzi :)
Skomentuj
2004-07-08, 09:14
noster
[RND] sklania ;) wlasnie
i mam nadzieje, ze to wlasnie sklania ludzi do glosowania ;)
Skomentuj
2004-07-31, 11:09
Fox Mulder
[RND] i pogiegłem jakieś
Co do pielgrzymek... Dzisiaj rano obudziłem się słysząc jakieś głosy. Szybko pogiegłem do kuchni skorzystać z zapalarki Amica. Ale głosy nadal były słyszalne. Głosy dobiegały gdzieś z ulicy i przesuwały się. Chwyciłem za gazetę i sprawa wyjaśniła się. To pielgrzymka ufonautów do Częstochowy!!
Skomentuj
2004-08-13, 08:42
noster
[RND] stówka stówka pękła
no i stówka pękła ;)
Skomentuj


W której z sekcji RO najchętniej aktywnie byś uczestniczył?
Propagandowej - znam liryki na pami??! 4,494% (8 głosów)
Sabota?owej - uwielbiam depta? budyniowe dro?d?ówki! 17,416% (31 głosów)
Badawczej - podawa?bym narz?dzia w czasie sekcji zw?ok ufola. 16,292% (29 głosów)
Wywiadowczej - nawet profesor wydaje mi si? podejrzany... 25,281% (45 głosów)
W sekcji optymalizuj?cej pozycje stosowane w czasie gwa?tów na Ziemiakach! 36,517% (65 głosów)
Ogółem 178 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-03-19, 12:21
dejf
[RND] porzadnej kulturalna, Aczkolwiek
Liryki to chyba sekcja kulturalna, czyz nie? Aczkolwiek nie zmienia to faktu, ze do porzadnej propagandy sa niezbedne...
Skomentuj
2004-03-19, 14:45
robin
[RND] tak. Wybacz :)
Oj, no tak. Wybacz pomyłkę :)
Skomentuj
2004-03-19, 20:47
asystentka pajaka
[RND] i wywiadowcza ze
i wywiadowcza nalezy jak najszybciej utajnic ze wzgledow bezpieczenstwa:)
Skomentuj
2004-03-20, 22:57
qubix
sekcja sabotażowa
widać sekcja sabotażowa jest dużo tajniejsza -- jej członkowie jak narazie się wogóle nie ujawinili. Zagłosowało 13 osób i 0% z SS.
Skomentuj
2004-03-22, 10:40
dejf
[RND] sabotuja prostu sabotuja
Po prostu sabotuja annkiete....
Skomentuj
2004-05-06, 16:35
robin
[RND] glosow zmiane... glosow
No wreszcie. Po miesiacach oczekiwan liczba glosow w ankiecie przekroczyla 100! Czas chyba na zmiane...
Skomentuj


Najskuteczniejsze lekarstwo na grzybiczną przypadłość profesora?
Kisiel. 39,506% (32 głosów)
Pasztet zaj?czy z warg ufonautek. 9,877% (8 głosów)
Ejakulat ?lepego samuraja. 23,457% (19 głosów)
Tarzanie si? w koszykach na grzyby. 13,58% (11 głosów)
Babka dro?d?owa z grzybkami za zdrowie nowego dowódcy ufoli. 13,58% (11 głosów)
Ogółem 81 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-03-02, 23:38
Rael
panaceum
Ja proponuje cierpiącemu profesorowi napar z trocin. Mysle też, iż wizyta brata Henryka mogła by bardzo pomóc.
Skomentuj
2004-03-04, 07:11
$miglo
Kisiel
Kisiel, tylko kisiel!!!
Skomentuj
2004-03-05, 20:54
GenX
[RND] glos ! !
potwierdzam swoj glos i popieram tylko KISIEL !
Skomentuj


W jakim języku zaprogramowałbyś wirusa dla jednostki centralnej magnokraftu?
W Javie, bo to ufolsko-obiektowy j?zyk. 20% (15 głosów)
W Basicu, bo prosty jest jak t?uczek. 17,333% (13 głosów)
W C++ i plusy zmieni? si? w krzy?e na ufolskich grobach. 20% (15 głosów)
W Pythonie, bo kod rozlezie si? i zadusi ufole. 9,333% (7 głosów)
W narodowym j?zyku Jana Paj?ka. 17,333% (13 głosów)
MyDoom - moje dzie?o - pustoszy wasze komputery, wy parszywi ludzie! 16% (12 głosów)
Ogółem 75 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-02-06, 11:42
Rael
Magnokraft ma dusze
A czy nasz mistrz nie podejrzewa iz CPU Magnokraftu może być dusza człowieka? Chyba tak tlumaczl inteligentne zachowanie tych pojazdow oraz legendy o cyrografach z diablem(diablelskim pasozytem oczywiscie). Jakies API jednak musi byc dla/od tej duszy hmm.... Agent Klawisz uwaza iz technologia Javy jest ufolska. Metoda slepego samuraja mozna wywnioskowac wiec że wlasnie Java jest dla nich zagrozeniem....
Skomentuj
2004-02-19, 14:39
qubix
inne podejście
można użyć broni która jest równie szkodliwa dla ludzi, ufoli i maszyn bezdusznych. Ich Troje, pomimo że są przykładem skrajnej uficznej podłej inwogilacji, generują pseudo-dźwięki które nawet ludzką duszę o słabość przyprawi, nie mówiąc już o spaleniu jednostki centralnej w magnokrafcie.
Skomentuj


Jak nazwałbyś ufola, by go najdotkliwiej obrazić?
Ufol. 19,149% (18 głosów)
Gwa?ciciel kóz i ludzi. 8,511% (8 głosów)
?cierwsko-krapiczny budyniojad. 17,021% (16 głosów)
Niewidzialny b?cwa? wszechczasów. 2,128% (2 głosów)
Trojanowska dupomorda. 19,149% (18 głosów)
Cz?owiek. 34,043% (32 głosów)
Ogółem 94 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-01-23, 23:43
robin
[RND] ankieta więc obelgą...
Być może ankieta jest trochę niejasna, więc wyjaśniam, że chodzi o najgorsze z określeń jakie użylibyście na określenie ufola... Wg mnie samo słowo ufol jest największą obelgą...
Skomentuj
2004-01-24, 10:34
tiroy
[RND] adwersarza puchnie. No
Fucktycznie... No bo jak to brzmi "Ty ufolu!"? Nic tylko walić adwersarza w twarzopysk i patrzeć czy równo puchnie.
Skomentuj
2004-01-24, 16:54
dejf
[RND] mielismy czego oczywiste.
Proponowalbym jak najszybciej zmienic tresc pytania na bardziej oczywiste. W koncu niektorzy Czytelnicy RO maja podstawowe problemy z rozumieniem nawet oczywistych tresci, czego dowod mielismy niedawno w korespondencji do RO na temat postu o pomniku ufo. Tym bardziej ze pytanie nie jest do konca logicznie oczywiste. Moze tak - "Jak nazwalbys ufola, by go najdotkliwiej obrazic?". Mozliwosci jest wiele...
Skomentuj
2004-01-24, 18:37
robin
[RND] odpowiedź smutne co
Już uczynione... Ale przewiduje, że i tak najbardziej ufolska odpowiedź jak zwykle zwycięży, co jest very smutne niestety :(
Skomentuj
2004-01-28, 19:47
dejf
[RND] rzeczywistosc (moze Ale
Mysle ze kilka (moze nawet nascie) poczatkowych glosow nie do konca odzwierciedla rzeczywistosc i moze wynikac z blednegop zrozumienia pytania. Co niestety nieco zaburza statystyki.... Ale to oczywiscie ufolska manipulacja...
Skomentuj
2004-01-28, 21:56
robin
[RND] 10 manipulacja, momentu
Oczywiście, że manipulacja, bo od momentu zmiany pytania, na ostatnią możliwość głosowało 10 osób... ufolskich :)
Skomentuj
2004-01-30, 15:42
robin
[RND] ale przecież raz
Ankieta chyba dalej jest wielologiczna. Z punktu widzenia ufola rzeczywiście dla niego 'Człowiek' jest straszliwą obelgą (nienawidzą przecież ludzi). Hmmm ale już 3 raz nie będziemy zmieniać pytania :)
Skomentuj
2004-01-31, 13:25
dejf
[RND] dokladnie Brachu. jeszcze
Ciekawe slowotworstwo Brachu. W takim ukladzie chcialbym jeszcze wiedziec czym dokladnie jest "jednologicznosc". Eee...
Skomentuj


Twoje noworoczne postanowienie (2004)
Policzy? cho? jedn? jednostk?. 9,859% (7 głosów)
Nauczy? si? monografii na pami??. 4,225% (3 głosów)
Zaprosi? profesora na durianow? kolacj? ze ?niadaniem. 7,042% (5 głosów)
Wykastrowa? si? uniemo?liwiaj?c ufonautkom dalsze gwa?ty. 15,493% (11 głosów)
Uruchomi? akcj? "Pomnik profesora w ka?dym mie?cie i wiosce". 25,352% (18 głosów)
Zdemaskowa? i poni?y? ufoli kieruj?cych ruchem oporu. 38,028% (27 głosów)
Ogółem 71 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2004-01-09, 11:42
robin
[RND] kolaboranto-ufoli! ho. już
Ho ho. Dzięki ankiecie wykryliśmy już 9 kolaboranto-ufoli!
Skomentuj


Jaką bronią posłużyły się ufole niszcząc helikopter Millera?
Typow? pi?? plazmow? PlasmaSaw mk 2 19,231% (20 głosów)
Puszk? po gazowanym budyniu 13,462% (14 głosów)
Dupomord? 20,192% (21 głosów)
Pomieszanymi skarpetami udusi?y pilotów. 4,808% (5 głosów)
Perfidnie zmniejszy?y liczb? PI i katastrofa nast?pi?a po tym, jak Miller zdzieli? w ?eb pilota jajmiark?, usi?uj?c zmierzy? objeto?? swych jaj na helikopterowym wira?u. 42,308% (44 głosów)
Ogółem 104 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-12-15, 22:10
dupomorda
host-249-48.zamosc.mm.pl
wypraszam sobie
wypraszam sobie, nikogo nie próbowałem zabić, to śmierdzi prowokacją ! #8{
Skomentuj
2003-12-19, 23:22
borok
flip.bobry-net.org
z pewnością tak było...
Miler jest ufolem z krwi i kości i on to spowodował zmianę liczby Pi właśnie w tamtym momencie.
Skomentuj
2004-01-03, 22:18
robin
[RND] ponad pierwszy chyba
To historyczna chwila! Po raz pierwszy zagłosowało ponad 99 osób! Następny krok to 1000, ale to chyba nastąpi, gdy przejmiemy onet.pl i wszędzie zagoszczą banery ro :)
Skomentuj


Gdzie ukrywa się Wszechświatowy Pasożyt?
pod łóżkiem Wszechświatowego Intelektu 9,278% (9 głosów)
na stronach wp.pl 25,773% (25 głosów)
w ufolskich wstawkach CGI 10,309% (10 głosów)
czyha w piekarniku dr. Pająka, zużywając jego arachnosferę 25,773% (25 głosów)
w cząstkach budyniu 28,866% (28 głosów)
Ogółem 97 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-11-13, 22:24
Jerzy Ziembinski
pierwszy :) ...
"...pod łóżkiem Wszechświatowego Intelektu"... i jako jedyny?
Skomentuj
2003-11-18, 09:09
noster
ciekawe
czy to Wszechświatowy Pasożyt się schował pod łóżkiem Wszechświatowego Intelektu, czy też to Wszechświatowy Intelekt wepchnął tam Wszechświatowego Pasożyta, żeby mu nie zawadzał a jednocześnie był pod ręką?
Skomentuj
2003-11-19, 16:55
dejf
[RND] zwyczajnie trzymac walnac
...na przyklad gdyby WI mial wielka ochote akurat walnac kogos patelnia w morde lub cos sobie zwyczajnie kopnac. To nawet calkiem ciekawy pomysl - moze kazdy bojownik powinien trzymac pod lozkiem jakiegos zniewolonego, plugawego pasozyta? W koncy co my biedacy bedziemy robili, gdy juz na swiecie ufoli i sprzyjajacych im krapow zabraknie?
Skomentuj
2003-12-10, 08:33
noster
[RND] fuxx! do prosiła,
sonda dzwoniła do mnie o 5:37 i prosiła, żeby ją podmienić. kruca fuxx! o 5:37!!!
Skomentuj
2003-12-10, 15:09
dejf
[RND] najwyzszy chcialbys ze
czas najwyzszy cos zrobic. juz myslalem ze to jakis test typu po jakiej ilosci oddanych glosow sonda sie zapycha. Proponuje jakis nowy, nieporuszany dotychczas temat, typu kisiel lub sekretarki kwatery glownej RO. A moze metasonde - o co chcialbys byc pytany w sondzie?
Skomentuj
2003-12-10, 16:32
robin
[RND] niszcząc w niszcząc
A może w świetle ostatnich wydarzeń - jaką bronią posłużyły się ufole niszcząc helikopter Millera?
Skomentuj
2003-12-11, 17:34
dejf
bardzo dobre
Dobre! Wykonać ale już. I stosowny artykul teoretyczny do tego napisać...
Skomentuj
2003-12-11, 20:31
Rael
[RND] potrafią budynki. budynki.
To ufole mają coś innego niż piły plazmowe? Myślałem, że te pasożyty potrafią tylko wypalać tunele i odparowywać blizniaczowysokie budynki.
Skomentuj
2003-12-12, 16:15
dejf
[RND] spalinami Tobie ze
Nie pomyslales nawet o, najgorszych ze wszystkich, broniach psychologicznych. A opetywanie Ziemian, wytwarzanie w nich swiadomosci, ze budyn jest smaczny (tak tak -wiele opetanych osob tak mysli!), prowokowanie ich do chodzenia do fastfoodow, glosowania na busha, ogladania filmow Spielberga, wiary ze Pi=3.14 i jest stale, uzywania ms okienek? Mozna wymieniac jeszcze dlugo. Czy to nie jest forma walki, a wiec uzycie broni, jaka jest nieskonczona ufolska krapiczna antyziemskosc? A czy bronia nie sa magnokrafty telekinetycznymi spalinami zatruwajace nasze pomidory? A czy nie sa bronia anomalia pogodowe (gradobicia) wywolane na skutek przebywania na Ziemi tego scierwa? Oj Raelu, zakladam ze byles po prostu zmeczony, byc moze znowu jakas ponetne ufonautka z Aldebarana praktykowala na Tobie w nocy gwalcenie. Zdaza sie. Tym nie mniej - do dezaktywacja za pomoca zapalarki stacjonarnej natychmiast MARSZ!!! (proponuje co najmniej pieciominutowa sesje)
Skomentuj
2003-12-12, 23:14
Rael
[RND] mądrość coś razem
Twoja mądrość jest zaprawdę wielka! Następnym razem zanim coś napiszę, to zdezaktywuje implamt dwa razy(juz tym razem).
Skomentuj


W jakiej formie chciałbyś podziwiać Karolinę?
Sekretarki 21,429% (9 głosów)
Dmuchanej lalki 26,19% (11 głosów)
Zdjęcia na koszulce oporowej 19,048% (8 głosów)
Dywanu w piwnicy 16,667% (7 głosów)
Naściennego kalendarza w toalecie dworcowej 16,667% (7 głosów)
Ogółem 42 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-11-06, 10:10
robin
[RND] wymyślił :) jest...
Kto wymyślił tę ankietę? :) Jakaś głupia jest...
Skomentuj
2003-11-06, 10:35
dejf
[RND] hmm.... hmm.... hmm....
hmm.... no niewatpliwie....
Skomentuj
2003-11-07, 14:47
robin
[RND] butikowych to nowych
W świetle nowych produktów butikowych poprawna odpowiedź to chyba w postaci misia :)
Skomentuj


Do czego używasz jajmiarki?
Do pomiaru liczby pi na podstawie zmian powierzchni jaj. 21,739% (10 głosów)
Do bicia ufonautek po ty?kach i za uszami. 10,87% (5 głosów)
Do robienia miarodajnej jajecznicy. 4,348% (2 głosów)
Jajmiarka to jedna z TYCH przydatnych zabawek. 19,565% (9 głosów)
Wol? obcina? ludzkie j?dr? ekierk?. 15,217% (7 głosów)
Do pomiaru genitaliów w celu wykrycia ufolskiego gwa?tu. 28,261% (13 głosów)
Ogółem 46 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-10-31, 00:13
umpacha
host-81-15-137-166.kalisz.mm.pl
defekacja
hm czuje sie dziwnie mam wrazenie ze fsrut HQ R.O. zasiadaja ufole kture celowo nadajom stronie czasem dosc blabloniczny wymiar. wiezonc rze wiara f dr pajonka to najlepsze masquarede by ukryc zeczywiste zamiary OBCYCH. f tym celu celowo unika sie na stronie mufienia per ONI, OBCY na zecz rzartobliwych sfrotuf. f mym rumie siedzi na suficie lan pajonk. bat komunikejszyn is him sou hart 4 mi. proce zbrali, depresja wielka. WU wolniej a gdyby tak butelki ot pifa zaadoptowac do "hartworking" w liczeniu wu ? na dniach podam nowa metode w walce z NIMI - stary ale jary LN2K - rewolucja. koncze bo mi proc ryczy ze chce pracowac - pa kolaboranci
Skomentuj
2003-11-01, 11:40
noster
[RND] zapalarki! za ohydny
cóż za ohydny post. do zapalarki! natychmiast!
Skomentuj


Co uważasz za największą eksplozję wszechczasów?
Eksplozj? w Tapanui. 26,471% (9 głosów)
Eksplozj? gara z bimbrem u cioci Krysi. 8,824% (3 głosów)
Eksplozj? potraktowanego zapalark? implantu w mojej nodze. 11,765% (4 głosów)
Eksplozj? kibla po sraczce spowodowanej budyniem. 38,235% (13 głosów)
Eksplozj? sztucznej szcz?ki babci Romualdy stosuj?cej homeopati?. 14,706% (5 głosów)
Ogółem 34 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-10-18, 10:11
robin
[RND] prowadzi że jest
Budyniowa sraczka prowadzi zasłużenie. Rzeczywiście jest to jedna z groźniejszych chorób i dobrze, że dotyka tylko kolaborantów i ufoli spożywających ten krap na tony...
Skomentuj
2003-10-19, 21:23
dejf
[RND] na robią?... na
Tylko co budyniojady na naszej stronie robią?...
Skomentuj
2003-10-20, 08:16
noster
[RND] i widać budyniowa
widać dość mają już budyniu, a i nieustająca budyniowa sraka zaczęła im przeszkadzać...
Skomentuj


Co uczyniłeś 11 września 2003r?
Ostrzy?em pi?? plazmow? w oparach wspomnie? 16,418% (11 głosów)
Mam alibi - razem z Karolin? upycha?em co? do beczki kapusty 14,925% (10 głosów)
?wi?towa?em nowy rok w Krainie Amharskich Ufoli (KAU) 4,478% (3 głosów)
W ?zawych spazmach wykuwa?em pomnik ki?lowy ku czci ofiar ufolskiego mordu 17,91% (12 głosów)
W kawiarni w Nad?afie montowa?em z ziomalem S.H. sztuczne ognie z C4 46,269% (31 głosów)
Ogółem 67 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-10-09, 10:59
dejf
[RND] Widać tym IMHO
IMHO to najbardziej hardkorowa ankieta ever. Chyba należy iść w tym kierunku. Widać po tempie oddawania głosów...
Skomentuj


Skąd według Ciebie Ruch Oporu wie o Karolinie?
Z gazety 5,882% (3 głosów)
Z ?ó?ka s?siada 23,529% (12 głosów)
Zatrudni? j? przez pomy?k? na sekretark? 17,647% (9 głosów)
Potrafi zamieni? kisiel w budy? 19,608% (10 głosów)
To przecie? królowa ufoli - wiedz? o niej wszyscy 33,333% (17 głosów)
Ogółem 51 głosów

Dodaj opinię


Dlaczego nie kupuję koszulek oporowych?
Bo s? obrzydliwie ludzkie 9,677% (3 głosów)
Kas? przepu?ci?em na kisiel 35,484% (11 głosów)
Wol? futro z jaj gorylicy 29,032% (9 głosów)
Wol? kubki oporowe 25,806% (8 głosów)
Ogółem 31 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-09-09, 19:27
# Jankes #
Sabotaż
Jakaś sila nie z tej Ziemi (z jakieś innej...) poprzestawiała przecinki w cenach naszych oporowych przedmiotów kultu, którym to niewątpliwie jest chociażby kubek "Tylko kisielem spłynie prawda" model "
#116674-122717" z ceną, w której przecinek został przestawiony o jedno miejsce w prawo "29,95 zł". Te wszystkie zabiegi prawdopodobnie miały doprowadzić to obniżenia popytu na owy przedmiot i jemu pokrewne! Nie dajmy się zwieść!
Skomentuj
2003-09-09, 20:40
robin
[RND] mocno przecinek A
Ufolscy sabotażyści owszem przesunęli przecinek trochę zbyt mocno w prawo. A nazywają się oni http://butik.pl :(
Skomentuj
2003-09-09, 21:21
# Jankes #
bądźmy niezależni
Mamy swojego guru, swoje wyznanie i swoj cel, dlaczego wiec jeszcze nie zalozylismy jeszcze wlasnej sieci hipermarketow, ktore raczylyby swoich klientow wszelakiej masci kubkami i skafandrami oporowymi! Bez prowizji, bez odsetek bez problemu! A tak, jesli jakis ortodoks chcialby skonsumowac kisiel z naczynia, ktore tylko do tego jest przeznaczone musi placic wieksza czesc za owo naczynie jakims niezyidentyfikowanym i bezimiennym "istotom" (zeby nie powiedziec "ludziom", bo w to watpie...przeciez czlowiek czlowiekowi...bratem...) i zasilac ich bezdenne sakwy, zamiast kupic kolejny woreczek napoju mocy...
Skomentuj
2003-09-09, 21:35
robin
[RND] szarpnąć i raz
Cel jest oczywiście szczytny, piękny i niestety tymczasowo nierealny z kilku powodów. Ufole psują nie tylko spłuczki, niszczą również portfele, a ich zawartość pożerają niczym chińczycy kartofle. Żeby wytworzyć własne kubeczki należy zainwestować trochę ziemskich kredytów, a nie ma niestety gwarancji, że choć kilku bojowników i ro-fanów je kupi (widać to na przykładzie butikowych towarów). No i wzorów możemy narobić ile dusza przesiąknięta czcią i miłością do profesora zapragnie. Czas zacisnąć zęby, nie kupić 10 butelek piwa (czy herbaty ziołowej, w zależności od preferencji) i szarpnąć się na taki luksus, jakim jest oporowy kubek... Ja już zamówiłem i czekam z niecierpliwością aż będę mógł z niego skosztować po raz pierwszy nektaru profesora...
Skomentuj


Co ostatnio się do ciebie zbliżyło?
Mars (taka planeta) 15,217% (7 głosów)
Tabuny ufonautek z gadu-gadu 34,783% (16 głosów)
Nowa ranga RO 13,043% (6 głosów)
Smród ufolskiej dupomordy ze spłuczki 19,565% (9 głosów)
Kiślem zdezynfekowany narząd Ziemiaka 17,391% (8 głosów)
Ogółem 46 głosów

Dodaj opinię


Czy Karolina ma implanty?
Tak, silikonowe 33,333% (18 głosów)
Ufole nie potrzebują implantów 35,185% (19 głosów)
Ma ich wiele w torebce i sypie nimi w ludzi stojących pod kościółkiem 22,222% (12 głosów)
Nie obrażajcie już Karolinki, proszę.... 9,259% (5 głosów)
Ogółem 54 głosów

Dodaj opinię


Co uważasz za największe osiągnięcie profesora?
Kisiel na jajach. 30,556% (22 głosów)
?aglówka komunikacyjna. 4,167% (3 głosów)
Ujawnianie obecno?ci ufoli za pomoc? pilota. 37,5% (27 głosów)
Wy?ledzenie prawdy o Antychry?cie. 16,667% (12 głosów)
Profesor Ciekawski mia? wi?cej osi?gni??. 11,111% (8 głosów)
Ogółem 72 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-07-31, 16:41
noster
kisiel!
niespodziewanie kisiel na jajach objął prowadzenie! cóż za emocje!
Skomentuj
2003-08-01, 14:04
robin
Faktycznie!
Cóż za zażarta walka! Kisiel na jajach prowadzi minimalnie przed ufolami z telewizora. Za nimi daleko w tyle kolaborancka odpowiedź o prof. Ciekawskim, co oznacza, że świadomość w naszych rofanach rośnie!
Skomentuj
2003-08-01, 22:48
noster
true
aż serce samo chciałoby do Nowej Zelandii polecieć :)
Skomentuj
2003-08-05, 15:41
noster
a jednak!
piloty kontratakują!!!
Skomentuj
2003-08-05, 18:08
robin
A propos pilotów
W połowie drogi pomiędzy RO HQ a moją siedzibą dostrzegłem dziś piękny szyld: "Naprawiamy stare piloty od telewizorów". Zastanawiam się czy nie chcieliby może reklamy wykupić albo choć oczyścić nasze zmurszałe od walki piloty...
Skomentuj


Twoja ulubiona gra oporowa to:
Gra Telewizyjna 10,959% (8 głosów)
Układanka Cząstek Profesora 8,219% (6 głosów)
Stbel Artillery 13,699% (10 głosów)
Spinnes und Schmarotzers 5,479% (4 głosów)
Tylko Pasjans sie liczy! 39,726% (29 głosów)
Quake! Quake! 21,918% (16 głosów)
Ogółem 73 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-07-03, 17:15
noster
liczenie
widze, że pare osób dało się nabrać na hasło "tylko pasjans się liczy", a przecież powszechnie wiadomo, iż tylko SETI się liczy ;)
Skomentuj
2003-07-04, 11:27
dejf
budyniojady
Tu (wiadro!) jakieś ufolskie budyniojady głosują... Aż patalnia mi sama z plecaka wylazła..
Skomentuj
2003-07-14, 18:17
dejf
wojna!!!
Wypowiadam wojnę wszystkim pasjansowcom świata!!! A tym którzy w sondzie zaznaczyli tę ufolską grę, miast cudnych oporowych wypocin, życzę by obudzili się w nocy z jajami w budyniu (z rodzynkami!)...
Skomentuj
2003-07-19, 12:45
Daryus
pa227.staporkow.sdi.tpnet.pl
walet
Jako cywil zaangazowany w walke z ufostwem melduje, ze odkrylem, iz na moich kartach do gry w pasjansa (uzywanych tylko w celach wywiadowczych) walet oraz krol maja zielone czulki wystajace z potylicy. Niedlugo przystepujemy do rozstrzelania metodami cywilnymi (za pomoca tzw. 'procy'), zaraz po eksterminacji przeprowadzimy ekshumacje, a raport z niej zapodamy do naszych tajnych kartotek razem z dzemikiem wisniowym. Viva la revolution! Viva la underground!
Skomentuj


Dokąd pojedziesz na wakacje?
z walizką kisielku do Wszewilków koło Milicza 20,455% (9 głosów)
wracam do siebie na Betelguese 5 13,636% (6 głosów)
na kurs językowy amharskiego do Shashamene 13,636% (6 głosów)
na wycieczkę do Nowej Zelandii z audiencją u Profesora 52,273% (23 głosów)
Ogółem 44 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-06-04, 20:01
covox
[RND] odpowiedz odpowiedz odpowiedz
mmistrzuuu odpowiedz
Skomentuj
2003-06-04, 21:43
robin
Pytanko
A w jakim języku śmiesz przeszkadzać profesorowi?
Skomentuj
2003-06-05, 07:05
covox
[RND] jasno w dawno
f esperanto poniwaz tylko tak komunikuja sie bojownicy wszystkich krajow , zreszta dawno temu w Teleranku , czy w TikTaku mistrz jasno powiedzial wlasnie w esperanto `policzycie` a wszyscy mlodzi bojownicy na to tez w esperanto policzymy
Skomentuj
2003-06-05, 10:28
robin
[RND] dyskusjach, za być
Miszcz mógł już troszkę esperanto odsunąć w dalszą czeluść swego przepastnego mózgu. Spróbuj po angielsku ew. maorysku, odpowiedni słowniczek znajdziesz w poradniku. Podaj się również za jego studenta lub sprzątaczke. Miszcz jest czujny i nie chce być zaimplantowany ufolsko przez telefon.

Niestety widać, że ufole przeszkadzają nam w dyskusjach, gdyż zmyliły twoją rękę, która omotana telekinetycznie nie kliknęła na Skomentuj Bojownika tylko pozbawiona sterowania bezwładnie plasnęła budyniowo w Dodaj opinie, dzięki czemu twoja wypowiedź znalazła się w głównym wątku, miast wpasować się kiślowo pod moim pytaniem.
Skomentuj


Kiedy należałoby wkładać do głów ufolo-znawstwo naszym pociechom?
od 3 klasy szkoły podstawowej 33,333% (12 głosów)
w klasie maturalnej zamiast religii i etyki 16,667% (6 głosów)
razem z piersią matki 13,889% (5 głosów)
wcale! Należy nauczać przysposobienia do życia z ufonautkami! 11,111% (4 głosów)
podprogowo podczas każdej emisji odcinków Kranu, Miedzianopolskich, Na dobre i niesmaczne, Kolektywna Śmierć i N jak nienawiść 25% (9 głosów)
Ogółem 36 głosów

Dodaj opinię


Gdzie wyhaftowałeś sobie oporowe pagony?
na lewej skarpecie 6,667% (2 głosów)
na slipach 10% (3 głosów)
wewnątrz wewnętrznej kieszeni marynarki 13,333% (4 głosów)
na płaszczu z ufolskiej skóry 13,333% (4 głosów)
na czapeczce, w miejscu gdzie uprzednio było logo najka 16,667% (5 głosów)
nie umiem haftować, ale wytatuowałem sobie na lewym pośladku, gdyż prawy zajmuje podobizna profesora 40% (12 głosów)
Ogółem 30 głosów

Dodaj opinię


W jaki sposób najchętniej dezaktywujesz implant?
My ufole nie mamy implantów 21,818% (12 głosów)
Mam implant i jest nam razem dobrze 9,091% (5 głosów)
Tylko przenośną zapalarką 34,545% (19 głosów)
Dłubiąc w uchu zakrzywionym drutem, przebijając się przez pokłady miodku 34,545% (19 głosów)
Ogółem 55 głosów

Dodaj opinię


Jak rozpoznać bojownika na ulicy?
mrugając do niego dwa razy lewym a następnie raz prawym okiem 6,25% (2 głosów)
będzie miał na sobie koszulkę ze zdjęciem dr Pająka 21,875% (7 głosów)
będzie stał przed wystawą sklepu AGD 12,5% (4 głosów)
tłuczek w lewej, patelnia w prawej dłoni, kisiel na twarzy 34,375% (11 głosów)
bojowników to ja gwałcę na śniadanie 25% (8 głosów)
Ogółem 32 głosów

Dodaj opinię


Czy grałbyś w grę quake'o podobną "Zatłucz'em all"?
Tak, by?bym t?ucz-mistrzem. 31,707% (13 głosów)
Nie, nie cierpi? dobrze si? bawi?. 9,756% (4 głosów)
Tak, ale gra?bym w ufo team. 14,634% (6 głosów)
Wol? t?uc Karolin? na ?ywo. 43,902% (18 głosów)
Ogółem 41 głosów

Dodaj opinię


Czego szukasz w jednostce seti?
marsjanek 18,966% (11 głosów)
skarpetki do pary 6,897% (4 głosów)
ufoli do zdeptania 15,517% (9 głosów)
bie??cej warto?ci liczby PI 20,69% (12 głosów)
Karoliny 37,931% (22 głosów)
Ogółem 58 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-03-12, 00:30
noster
kufol?
Karolina zdecydowanie wysunela sie na prowadzenie w naszej ankiecie. Co to może oznaczac?
Skomentuj
2003-03-13, 17:06
apjapj
pn21.warszawa.sdi.tpnet.pl
Karolina zdecydowanie wysunela sie na prowadzenie ...
To kolejny dowod na szeroka obecnosc agentow u.f.o. w naszym spoleczenstwie. Agent Ka Rolina wspolnie z agentami Ka Rotka oraz Kan Gur sieje zamet w mozgach bezwolnych niewolnikow TV, przed rozpoczeciem planowanej inwazji...
Skomentuj


Którą lirykę oporową kochasz najnamiętniej?
"Ruch Oporu" 16,667% (6 głosów)
"Bliski człowiek" 2,778% (1 głosów)
"Prawdziwa miłość" 2,778% (1 głosów)
"Tłuczek w dłoń" 27,778% (10 głosów)
"Słodka chwila" 8,333% (3 głosów)
"Dzień zwycięstwa" 8,333% (3 głosów)
Żadną - wolę Mickiewicza 33,333% (12 głosów)
Ogółem 36 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2003-02-04, 16:39
noster
Nareszcie!
Widze, że jedna z moich ulubionych liryk zostaje powoli doceniona - Tłuczek w dłoń i na ufole!
Skomentuj
2003-02-05, 14:58
j.
pe165.szczecin.sdi.tpnet.pl
[RND] go polubisz -
poczytaj majakowskiego - polubisz go :)
Skomentuj
2003-02-05, 08:16
j.
62.233.173.210
[RND] !! Mickiewicz !!
tylko Mickiewicz !!
Skomentuj
2003-02-05, 09:07
noster
apage!
a fuj! żaden mickiewicz! tylko liryki oporowe są prawdziwą poezją!
Skomentuj
2003-02-05, 14:57
j.
pe165.szczecin.sdi.tpnet.pl
[RND] :) zwlaszcza zwlaszcza
taaaaaa. a zwlaszcza po kisielu :) wysokoprocentowym.
Skomentuj
2003-02-14, 16:23
robin
Ochyda
Jak widać ufole i kolaboranckie nasienia tłumnie odwiedzają naszą przepiękną stronę, gdyż wszeteczny Mickiewicz ma większe powodzenie niż najwznioślejsze liryki nawet :/
Skomentuj
2003-02-15, 00:45
noster
.
Nnyyyy!
Skomentuj


Jak często doznajesz pomieszania skarpetek?
Nigdy 13,514% (10 głosów)
Przynajmniej raz w miesiącu 22,973% (17 głosów)
Zawsze mam pomieszane 51,351% (38 głosów)
Nie noszę skarpetek 12,162% (9 głosów)
Ogółem 74 głosów

Dodaj opinię


Twoje noworoczne postanowienie (2003)
zostać bojownikiem RO 20% (8 głosów)
perfekcyjnie opanować tłucz-fu 30% (12 głosów)
zasetiować wszystkie znajome komputery 25% (10 głosów)
polecieć na ufolską planetę po budyń 10% (4 głosów)
uwolnić Elvisa z rąk ufoli 15% (6 głosów)
Ogółem 40 głosów

Dodaj opinię


Co najbardziej chciałbyś otrzymać pod choinkę?
tłuczek 7,937% (5 głosów)
patelnię 4,762% (3 głosów)
karton kisielu 11,111% (7 głosów)
nagą ufonautkę 49,206% (31 głosów)
kalendarz z dr Pająkiem 26,984% (17 głosów)
Ogółem 63 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2002-12-16, 11:58
robin
Male sprostowanie
Najbardziej to bym chciał dostać kalendarz z rozebranym dr Pająkiem. ;-)
Skomentuj
2002-12-18, 09:23
noster
tłuczek vs patelnia
w sumie to oprócz kalendarza z dr Pająkiem, to chętnie dostałbym patelnie, bo tłuczek już posiadam...
Skomentuj
2002-12-18, 12:24
jakim
ufonautke
ja poprosze 2 x naga ufonautke o kobiecych ksztaltach, szesciopak Carlsberga, dziesieciopak kisielu w torbach po 20 kg, tluczki spotykam na ulicy wiec mi styknie. wszystko prosze zapakowac ladnie i przewiazac wstazeczka, nastepnie skompresowac arjotem i przeslac na adres abuse@abuse.org czy jakos tak :]
Skomentuj
2002-12-19, 10:46
dejf
trwoga!
I znowu przeważają odpowiedzi kolaboranckie (obye ten stan jeszcze się zdążył zmienić) - jak w sondzie pt. "Jak bardzo kochasz doktora Pająka". Idę się zamknąć w ciemnej komórce, by w samotności cicho popłakać nad światem...
Skomentuj
2002-12-19, 21:32
Jaźń robina
80.49.28.98
Dejfie
Nie martw się dejf, jeszcze przekonamy kiedyś świat o naszych racjach.
Skomentuj
2002-12-19, 16:09
saimon
a ja chce pod spożywać awans!
...i jakąkolwiek broń zaczepną na bazie kisielu.
Skomentuj


Twoje ulubione narzędzie do wykrywania UFOli to:
pilot 27,692% (18 głosów)
golarka 10,769% (7 głosów)
weblogic 36,923% (24 głosów)
piramida myśli 6,154% (4 głosów)
samochód 4,615% (3 głosów)
migający kursor 13,846% (9 głosów)
Ogółem 65 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2002-12-09, 09:17
noster
WL
ha! widzę, że testowany przez nas wykrywacz ufoli w postaci weblogic,a sprawdza się w tej kwesti nie tylko w kwaterze RO, ale także u innych. Trzeba natychmiast powiadomić profesora o naszym odkryciu...
Skomentuj
2002-12-10, 09:05
dejf
wydajność
No cóż - nie ma się co dziwić. Zauważyłem że WL w konfiguracji z czterema procesorami i 1GB RAMu potrafi wykrywać do 11 ufoli na sekundę (oczywiście w sprzyjających warunkach atmosferycznych). Nie wiadomo jeszcze jaki postęp będzie przy dalszym rozszerzaniu konfiguracji ale liczymy na przyrost geometryczny...
Skomentuj
2002-12-12, 09:57
stefan
157.25.198.211
jednak
miałem cichą nadzieje, że dużo ludzi używa samochodu do wykrywania ufoli, ale widać, że bojownicy albo są niezmotoryzowani, albo po prostu wygodniej jest im użyc pilota, czy weblogica...
Skomentuj
2002-12-12, 10:03
dejf
to oczywiste
Przecież aby użyć pilota czy weblogica nie trzeba wychodzić z z domu. Poza tym nie wszyscy bojownicy mają samochód, mam zresztą nadzieję, że większość z nich zamiast wydawać pieniądze na jakiś crap na kółkach woli dokupić kilka pokaźnych komputerów. A jak już ktoś ma komputer to wiadomym jest że od razu chce mieć weblogica, więc wyniki są raczej oczywiste....
Skomentuj


Jaki smak kisielu preferujesz?
cytrynowy 15,556% (7 głosów)
truskawkowy 35,556% (16 głosów)
wiśniowy 17,778% (8 głosów)
jabłkowy 4,444% (2 głosów)
cytrynowo-bananowy 11,111% (5 głosów)
inny 4,444% (2 głosów)
nie lubię kisielu 11,111% (5 głosów)
Ogółem 45 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2002-11-19, 12:21
noster
kisiele
w sumie, to chciałem zaznaczyć "brzoskwiniowy" ale jak nie ma brzoskwiniowego, to wezmę truskawkowy. też dobry.
Skomentuj
2002-11-19, 12:28
jakim
kisielu nam nie brak
jak w temacie, kisielu nam nie brak, dlatego poprosze o kilo wody. aha a nastepna sonda niech bedzie moze o smaku kubkow? slyszalem o czyms takim jak kubki (kupki?) smakowe
Skomentuj
2002-11-19, 15:20
newton
smak ogórkowy
hej a gdzie się podział smak ogórkowy!!! to mój ulubiony smak kiesielu. widze że macie słabe przygotwanie do sondy od strony kiślowej!!
Skomentuj
2002-11-20, 18:39
D3LLF
Mniam
Mniam mniam ... mam nadzieje że komando wyposażyło się w kilka dodatkowych kilolitrów kisielku ... mmm wisniowego ofcoz Ide sie posilic :P Dryzycjie kislowstretne ufole :P
Skomentuj
2002-11-20, 18:59
noster
mniam!
naturalnie! w tej chwili w oporowej spiżarni znajdują następujące smaki: cytrynowy, truskawkowy oraz wiśniowy. a już jutro kolejny czwartkowy kisiel day!
Skomentuj
2002-11-20, 19:02
Rael
Inny
Ja preferuje kisiel zbierany ze swoich jaj. Robie to codzien rano i mam powera na caly dzien.
Skomentuj
2002-11-21, 09:15
dejf
kisiel jajeczny
Zaiste godna to postawa. Kisiel z jaj zbierany jest nad wszech miar pożywny, zdrowy i czysty. Jednakoż wiedz, że jeśli kisiel na jajach znajdujesz, to zapewne nocami wykorzystuje cie ufonautka jakowaś. W razie czego trzymaj zawsze tłuczek w pogotwiu. Tylko uważaj, aby nie przytłuc czegoś innego, bo naprawde boleć może...
Skomentuj
2002-11-21, 10:08
Rael
oczwiscie
Mi nie musisz tlumaczy tak podstawowych zagadnien. Jestem calkowicie uswiadomionym bojownikiem :)
Skomentuj
2002-11-21, 13:02
dejf
tłumaczenie dla ludu
Wiem bracie Bojowniku, żes doświadczył już na swej skórze wiele niegodziwości od ufoli, w trakcie realizacji trudnych bojowniczych działań. Wiem tem że na pamięć znasz poradniki RO i recytujesz je nawet przez sen.Moje tmaczenia, jak to określiłes - podstawowych zagadnień (bo też takimi są), skierowane raczej były do szeroko pojętej gawiedzi, która (jak donoszą szpiedzy) upodobała sobie czytanie wszelakich komentarzy. Tą oto drogą edukację niedoinformowanych Drogi Bojowniki szerzyć możemy... Śmierć Ufolom!
Skomentuj
2002-11-21, 14:33
sai_mon
Wiśniowy rządzi
Właśnie w szafie za moimi plecami odkryłem ostatnią porcję kisielu wiśniowego. Gellwe słodki kubek z witaminą C (zawiera sok owocowy). UWAGA podaję kod kreskowy: 5-900552-005308. Kisiel sporządzony wg normy PN-A-94051:1996. Data przydatności mojego kisielu: 11-2003 U2. -- Nowe wyniki doślę jak zbiorę 30. Mam już 28, ale jest przestój liczydeł marki HP (maszyna k370, 6 proców * 350MHz, 768 MB ramu :)) ) Mam nadzieję, że ufoloinżynier HP nie wykryje softu.
Skomentuj
2002-11-25, 10:17
robin
Full wypas panocku
Bojowniku noster, dziekuję w imieniu całej społeczności rucho oporowej za tak przecudne wykresiki. Niech profesor ci w kiślu wynagrodzi ;)
Skomentuj


Jak bardzo kochasz doktora Pająka?
Ogromnie 34,021% (33 głosów)
Trochę 3,093% (3 głosów)
Jest mi obojętny 5,155% (5 głosów)
Wkurza mnie 9,278% (9 głosów)
Kim jest dr Pająk? 48,454% (47 głosów)
Ogółem 97 głosów

Dodaj opinię
Pokaż wszystkie
 
2002-11-10, 23:02
Robin
Temat pierwszej ankiety
Chcialbym pochwalic za temat pierwszej w historii ruchu ankiety. Temat jest dobrany wysmienicie. Podkresla on charakter strony, a jednoczesnie daje upust niczym tryskajacy kisiel uczuciom naszym do kochanego doktora. Oczywiscie odpowiedzi inne niz Ogromnie sa namierzane i sledzone az do samego zrodla zepsucia i kolaboranctwa wszetecznego.
Skomentuj
2002-11-11, 11:55
Alienssssss
I tak wasss
dorwiemy wsztyssstkich.......
Skomentuj
2002-11-11, 21:47
oficjalny ufol
wyniki sa niezadowalajace
jak widac jeszcze wielu jest nieuswiadomionych i bardzo dobrze. ufole sa na kazdym kroku, wkoncu sam jestem jednym z nich wiec wiem co mowie, moje pochodzenie mozna poznac ortografii i gramatyce jaka prezentuje tutaj, widac ze dopiero co sie nauczylem jezyka polskiego. przez seti nas nie znajdziecie, tam sa nasi 'ludzie', pozatym nie przyczyniacie do analizy sygnalu radiowego tylko do liczenia roznych naszych projektow, ktore napewno wykorzystamy przeciwko wam. FRAJERZY!!!
Skomentuj


Powrót